הרב קסלר נגד משרד החינוך: "אין להתייחס כלל"

הבוקר מפרסם הרב קסלר מכתב חריף נגד התערבותו של משרד החינוך בתכני גני הילדים בעירו, וקורא לגננות בעיר שלא לשתף פעולה עם הוראות המשרד
ישראל פריי 2 Comment on הרב קסלר נגד משרד החינוך: "אין להתייחס כלל"

רבה של מודיעין עילית מתייצב לצד הגננות בעירו, והודף את התערבות משרד החינוך: "מטרת חוברות אלו להחדיר ידיעות חיצוניות על חשבון הדגש על החינוך היהודי הטהור בסיפורים מלהיבים על פרשת שבוע וענייני החגים, המביאים לידי אמונה ויראת שמים"

הבוקר מפרסם הרב קסלר מכתב חריף נגד התערבותו של משרד החינוך בתכני גני הילדים בעירו, וקורא לגננות בעיר שלא לשתף פעולה עם הוראות המשרד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שחשפנו לפני חודש כי העיר מודיעין עלית כמרקחה בעקבות אי שיבוצן של בנות הסמינר במוסדות, ולאחר המלחמה הגדולה שניהל המחוז החרדי במשרד החינוך נגד הסמינרים המפלים בעיר, הגאון רבי מאיר קסלר, רבה של מודיעין עילית, נחלץ לעזרת עירו כנגד משרד החינוך.

הבוקר מפרסם הרב קסלר מכתב חריף נגד התערבותו של משרד החינוך בתכני גני הילדים בעירו, וקורא לגננות בעיר שלא לשתף פעולה עם הוראות המשרד.

במכתב שפוזר ברחבי העיר, ופורסם במקומונים נכתב "השבוע ביום ב' התקיים כנס היערכות לקראת שנת הלימודים הבעל"ט, וחולק שם ע"י המפקחת של משרד החינוך חומר שעל פיו יש לתכנן את מערכת הלימודים בגן".

"הנני להודיע כי אין להתייחס כלל וכלל לאותן חוברות על טבע, מדע וטכנולוגיה, על אף כותרות המרמה של מה רבו מעשיך ה', מטרת חוברות אלו להחדיר ידיעות חיצוניות על חשבון הדגש על החינוך היהודי הטהור בסיפורים מלהיבים על פרשת שבוע וענייני החגים, המביאים לידי אמונה ויראת שמים".

"על כל גננת להמשיך לנהל את סדר היום כרגיל על פי מה שהיה בגנים בעבר לפני התערבות הפיקוח, כנס הסברה לגננות בענין, יתקיים בסיום ימי בין הזמנים ביום ג' כ"ו מנחם אב, הודעה מפורטת תבוא על כך בהמשך".

קסלר



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    למה להיות מקצועי ויעיל יותר אמור להוות בעיה רוחנית?

    1. תתבייש א] קצת אמונת חכמים קצת כבוד לרבנים
      ב]זה טענו ב'תמימות' כל השנים המשכילים וכו' ומה נשאר מהם ?
      בזכות רבנים כאלו נזכה לשמור שהנר לא יכבה בשלל הרוחות הזרות והרעות